بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ثبت‌نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سرمایه‌گذاری برای نصب پنل‌های خورشیدی در خراسان‌رضوی به‌صرفه است؟ قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای (۲۵ اردیبهشت) | دلار کاهشی شد احیای کم‌جانِ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در فروشگاه‌های «شهرما» مشهد + آدرس (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی برداشت ۸۵ هزار تن پسته در خراسان رضوی نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود معنای «فوق العاده خاص» در فیش حقوقی چیست؟ | کدام کارمندان مشمول این امتیاز می‌شوند؟ نرخ دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان نزول کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب مشهد ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است قیمت طلا امروز صعود کرد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرغ گران می‌شود؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت خودرو در بازار امروز (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | قیمت‌ها ریزشی شد پیش‌بینی مهم برای آینده بازار طلا و سکه | طلای دست دوم نخرید (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت دلار طی روزهای آینده | آیا نرخ ارز کاهش خواهد یافت؟ تحرکات صندوق‌های طلا چه سیگنالی به بازار داد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز آغاز می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حدود ۷۷ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شده است | پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به گندمکاران

  • کد خبر: ۱۸۸۰۰۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
حدود ۷۷ درصد مطالبات گندمکاران خراسان رضوی پرداخت شده است | پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به گندمکاران
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: حدود ۷۷ درصد مطالبات کشاورزان گندمکار خراسان رضوی پرداخت شده است.

وحیدرضا فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان رضوی در سال جاری اظهار کرد: امسال افزون بر ۳۷۸هزار و ۹۰۰تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری و ذخیره شده است که این رقم نسبت به سال قبل حدود ۱۰درصد رشد را نشان می‌دهد.  این میزان گندم در قالب ۵۲هزار و ۲۱۳محموله به انبار‌ها منتقل شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۵۶مرکز و کمیسیون خرید تضمینی گندم در سطح استان تمهید و پیش‌بینی شده بود که از این بین ۸ سیلوی دولتی، ۴ سیلوی بخش خصوصی، ۸ سیلوی جوار کارخانجات آرد در کنار ۲۴ انبار تعاون روستایی به عنوان مباشر این اداره کل در امر خرید تضمینی گندم فعال و نسبت به خدمت‌رسانی به کشاورزان اقدام کردند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: در سال جاری در دو مرحله و با فاصله زمانی قیمت خرید تضمینی گندم تعیین شد. در این میان قیمت پایه خرید گندم مبلغ ۱۱هزار و ۵۰۰تومان و ۱۵۰۰تومان یارانه کاشت (تأمین بخشی از هزینه‌های کود و بذر) و به منظور ارتقا و افزایش انگیزه تولید در کشاورزان، رعایت قیمت نسبی محصولات اساسی کشاورزی و تعادل‌بخشی در الگوی تولید مبلغ  ۲۰۰۰تومان به ازای هر کیلوگرم گندم تحویلی به عنوان جایزه تحویل گندم برای کشاورزان در نظر گرفته شد.

فریدونی با اشاره به پرداخت قیمت پایه خرید گندم به کشاورزان بیان کرد: تاکنون ۱۰۰درصد مطالبات مربوط به قیمت پایه خرید گندم به تمام کشاورزان در استان و کشور پرداخت شده است.

فریدونی درباره پرداخت مابه‌التفاوت نرخ خرید تضمینی گندم به کشاورزان تصریح کرد: بر حسب اعلام و قول سازمان برنامه و بودجه امیدواریم که تا پایان مهرماه سال جاری تسویه کامل مطالبات با کشاورزان گندمکار صورت گیرد و اقدمات لازم در این زمینه در دست پیگیری است.

وی درباره ارزش ریالی و پرداخت مطالبات گندمکاران خراسان رضوی  گفت: کل رقم خرید تضمینی گندم بالغ بر ۵۶۸۰میلیارد تومان بوده که چیزی حدود ۴۵۰۰میلیارد تومان از این‌ میزان پرداخت شده است و باقیمانده پرداخت این مطالبات در حال پیگیری است. به طور کلی حدود ۷۷درصد مطالبات کشاورزان گندمکار خراسان رضوی پرداخت شده است. میزان مطالبات باقیمانده مربوط به جایزه تحویل گندم توسط کشاورزان است.
به گفته وی، همچنین به کشاورزانی که در عملیات کشت قراردادی مشارکت داشتند در ازای تحویل هر تن گندم  ۱۰۰هزارتومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل پرداخت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->